Thursday, May 05, 2011

Madagascar

Stand van zaken:

1. Lemuren: gezien.
2. Kameleons: gezien.
3. Bloedzuigers: veel! Vooral Arjen is de koning, ze vinden m allemaal lekker.
4. THB vrouwenbier: ontdekt!
5. Malaria: geen van beiden.

De radio speelt in taxibrousses vooral malagassische schlagermuziek, afgewisseld met een verdwaalde hit van enrique iglesias of whitney houston. Alles wat we doen is interessant, nog nooit zoveel toeschouwers gezien bij het koken van ons eten; het kammen van ons haar of het opzetten van de tent. Het is hier heel relaxed. En waar ik nog het meest ontspannen van wordt: ik voel me zo veilig!

Alleen 2 kleine mental notes voor de volgende keer: ik twijfelde over mijn regenjas, maar die blijkt in het regenwoud, ook buiten het regenseizoen, verdomd handig. Oh, en een cursus frans, die ben ik vergeten te nemen voor vertrek, maar had ik achteraf gezien goed kunnen gebruiken.

No comments: