Monday, April 11, 2011

Inzichten na een weekendje ardennen

Als ik een weekendje ga klimmen, dan neem ik mee...

... een geldige klimkaart, en niet die van vorig jaar

... een slaapzak

... een tandeborstel

Mocht ik bovenstaande dan toch vergeten (kun je al deze dingen in 1 weekend vergeten? ja. dat kan.), dan kan de de volgende items net zo goed ook niet meenemen:

- tandpasta

- klimspullen

Ik hoorde dat reflecteren onderdeel uitmaakt van de leer-cyclus. Ik hoop dat deze leercurve met mijn gereflecteer snel de lucht in schiet... want binnenkort ga ik op reis! De tas-inpak-stress was eigenlijk nog niet toegeslagen, maar na afgelopen ervaring zie ik deze paklijst-uitdaging met iets minder vertrouwen tegemoet. Ik oefen vast met "fingerscrossed" en "check-check-dubbel-check". Wie weet komt het goed.

No comments: