Monday, October 25, 2010

Als het nog lang duurt, dan ... wacht ik nog wel even.

Tegenwoordig verkeer ik in de wereld van de huis-zoekenden en misschien wel huis-kopenden. Een spannende tijd waarin vooral mn woordenschat erg wordt uitgebreid en mn geduld ondertussen aardig op de proef wordt gesteld.

Ik vind, dat als je eenmaal weet wat je wilt, dat dit dan best binnen 3 seconden geregeld mag (moet!) worden. Helaas werkt het zo niet in nieuwbouw- en makelaarland. Ik verkeer al zeker 3 weken in de staat waarin ik weet wat ik wil. En ik heb nog geen koopakte getekend! aaaah.

Mijn ongeduld neemt toe, en uit pure frustratie typ ik nu op internet willekeurige url's in. Wie weet levert http://www.ongeduldig.nl/ iets op? Maar helaas, deze site is al net zo duf als dat hele wachten op telefoontjes van de juiste makelaar.

goed. ik wacht nog wel even.

1 comment:

remy said...

ik wil je niet blijven pesten ermee,
maareuh,
als het nog lang duurt..
is ook een goeie titel voor zo'n blog als deze..hihi